ا
-
احمدی، مهدی
موسیقی هورامان [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 114-91]
-
اردلان، حمیدرضا
موسیقی هورامان [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 114-91]
-
الستی، احمد
کارکردهای دراماتیک عمق میدان در سینمای ایران دهه ی 80 [دوره 4، شماره 8، 1393، صفحه 66-51]
-
الیاسی، اتابک
مطالعه ی برخی از رویکردهای بلابارتوک در آهنگسازی، بر اساس ملودیهای محلی مجار [دوره 4، شماره 8، 1393، صفحه 120-99]
ب
-
باقرشاهی، زهرا
ریخت شناسی کهن الگویی شخصیتهای کمدی معاصر ایرانی بر اساس نظریات نورتروپ فرای [دوره 4، شماره 8، 1393، صفحه 50-33]
-
بالانده، محمود
ساختار بحرِ طویل در موسیقی و شعر )بررسی تطبیقی سه گونه بحر طویل در حوز ه ی موسیقی نواحی و موسیقی عامه پسند ایران( [دوره 4، شماره 8، 1393، صفحه 141-121]
-
بزرگمهر، شیرین
خوانش پسا ساختارگرایانه نمایش آکروپلیس [دوره 4، شماره 8، 1393، صفحه 141-5]
ت
-
توکلی آبدانسری، حسن
انیمیشن پست مدرن مطالعه ای بر انیمیشن های خارج از استودیو [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 89-75]
ث
-
ثمینی، نغمه
دلقک واژگون به مثابه ی گونه ی تغییر یافته ی دلقک ایرانی (بررسی موردی شخصیت داود در نمایشنامه لبخند باشکوه آقای گیل) [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 13-5]
ح
-
حاجی ملا علی، علی
مطالعه ی تطبیقی «الگو »های ارتباطی میان متن و اجرا و تأثیر آن بر چگونگی درک و دریافت تماشاگر [دوره 4، شماره 8، 1393، صفحه 31-17]
ر
-
رشیدی، صادق
مقایسه ی اثربخشی طراحی محیط ها ی یادگیری تلفیقی به روش تئاتر پداگوژیک برنامه ای و خلاق [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 40-29]
-
رفیعی فر، امین
بررسی رنگهای صوتی، مایکرو پلی فونی و هرج و مرج در آثار دهه ی 1960 لیگتی با تمرکز بر کنسرتو برای ویولنسل [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 125-115]
س
-
ستوده، سجاد
کارکردهای دراماتیک عمق میدان در سینمای ایران دهه ی 80 [دوره 4، شماره 8، 1393، صفحه 66-51]
-
ستوده، میلاد
کارکردهای دراماتیک عمق میدان در سینمای ایران دهه ی 80 [دوره 4، شماره 8، 1393، صفحه 66-51]
ص
-
صادقی، قطب الدین
ریخت شناسی کهن الگویی شخصیتهای کمدی معاصر ایرانی بر اساس نظریات نورتروپ فرای [دوره 4، شماره 8، 1393، صفحه 50-33]
-
صادقی پور، محمدصادق
بررسی امکان وقوع «رویداد حقیقت » در سینما در طریق تفکر هایدگر [دوره 4، شماره 8، 1393، صفحه 82-67]
-
صدرایی طباطبایی، پدرام
ساختار سکانس پایانی در سینمای مدرن [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 73-57]
-
صمدپور، رضا
دلقک واژگون به مثابه ی گونه ی تغییر یافته ی دلقک ایرانی (بررسی موردی شخصیت داود در نمایشنامه لبخند باشکوه آقای گیل) [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 13-5]
ع
-
عادل، شهاب الدین
ساختار سکانس پایانی در سینمای مدرن [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 73-57]
-
عاقلی، احسان
بررسی تطبیقی اقتباس از نمایشنامه ی مد هآ (مطالعه ی موردی: فیلم های پی یر پائولو پازولینی و لارس فون تریه) [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 56-41]
ف
-
فقیه نصیری، بصیر
مطالعه ی برخی از رویکردهای بلابارتوک در آهنگسازی، بر اساس ملودیهای محلی مجار [دوره 4، شماره 8، 1393، صفحه 120-99]
-
فولادوند، زهرا
خوانش پسا ساختارگرایانه نمایش آکروپلیس [دوره 4، شماره 8، 1393، صفحه 141-5]
ق
-
قهرمانی، محمد باقر
دلقک واژگون به مثابه ی گونه ی تغییر یافته ی دلقک ایرانی (بررسی موردی شخصیت داود در نمایشنامه لبخند باشکوه آقای گیل) [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 13-5]
م
-
محمودی بختیاری، بهروز
دلقک واژگون به مثابه ی گونه ی تغییر یافته ی دلقک ایرانی (بررسی موردی شخصیت داود در نمایشنامه لبخند باشکوه آقای گیل) [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 13-5]
-
مختاباد، سید مصطفی
بررسی امکان وقوع «رویداد حقیقت » در سینما در طریق تفکر هایدگر [دوره 4، شماره 8، 1393، صفحه 82-67]
-
مختاباد امرائی، سید مصطفی
مقایسه ی اثربخشی طراحی محیط ها ی یادگیری تلفیقی به روش تئاتر پداگوژیک برنامه ای و خلاق [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 40-29]
-
مدقق، حمیدرضا
کنش متقابل مرد و زن در ژانر کمدی رمانتیک سینمای ایران ) 1390 - 1369 [دوره 4، شماره 8، 1393، صفحه 97-83]
-
مرادی مخلص، حسین
مقایسه ی اثربخشی طراحی محیط ها ی یادگیری تلفیقی به روش تئاتر پداگوژیک برنامه ای و خلاق [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 40-29]
-
مسعودی، شیوا
دلقک واژگون به مثابه ی گونه ی تغییر یافته ی دلقک ایرانی (بررسی موردی شخصیت داود در نمایشنامه لبخند باشکوه آقای گیل) [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 13-5]
-
مهدی زاده، رضا
اندیشه ی استعاری در طراحی صحنه [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 27-15]
-
مهدی زاده، سید محمد
کنش متقابل مرد و زن در ژانر کمدی رمانتیک سینمای ایران ) 1390 - 1369 [دوره 4، شماره 8، 1393، صفحه 97-83]
-
موسوی، سعیده سادات
انیمیشن پست مدرن مطالعه ای بر انیمیشن های خارج از استودیو [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 89-75]
-
موسوی اقدم، کامبیز
انیمیشن پست مدرن مطالعه ای بر انیمیشن های خارج از استودیو [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 89-75]
ن
-
ندایی، امیر حسن
بررسی تطبیقی اقتباس از نمایشنامه ی مد هآ (مطالعه ی موردی: فیلم های پی یر پائولو پازولینی و لارس فون تریه) [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 56-41]
ه
-
هنرمند، امین
بررسی رنگهای صوتی، مایکرو پلی فونی و هرج و مرج در آثار دهه ی 1960 لیگتی با تمرکز بر کنسرتو برای ویولنسل [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 125-115]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد