نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی، مهدی موسیقی هورامان [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 114-91]
  • اردلان، حمیدرضا موسیقی هورامان [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 114-91]
  • الستی، احمد کارکردهای دراماتیک عمق میدان در سینمای ایران دهه ی 80 [دوره 4، شماره 8، 1393، صفحه 66-51]
  • الیاسی، اتابک مطالعه ی برخی از رویکردهای بلابارتوک در آهنگسازی، بر اساس ملودیهای محلی مجار [دوره 4، شماره 8، 1393، صفحه 120-99]

ب

  • باقرشاهی، زهرا ریخت شناسی کهن الگویی شخصیتهای کمدی معاصر ایرانی بر اساس نظریات نورتروپ فرای [دوره 4، شماره 8، 1393، صفحه 50-33]
  • بالانده، محمود ساختار بحرِ طویل در موسیقی و شعر )بررسی تطبیقی سه گونه بحر طویل در حوز ه ی موسیقی نواحی و موسیقی عامه پسند ایران( [دوره 4، شماره 8، 1393، صفحه 141-121]
  • بزرگمهر، شیرین خوانش پسا ساختارگرایانه نمایش آکروپلیس [دوره 4، شماره 8، 1393، صفحه 141-5]

ت

  • توکلی آبدانسری، حسن انیمیشن پست مدرن مطالعه ای بر انیمیشن های خارج از استودیو [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 89-75]

ث

  • ثمینی، نغمه دلقک واژگون به مثابه ی گونه ی تغییر یافته ی دلقک ایرانی (بررسی موردی شخصیت داود در نمایشنامه لبخند باشکوه آقای گیل) [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 13-5]

ح

  • حاجی ملا علی، علی مطالعه ی تطبیقی «الگو »های ارتباطی میان متن و اجرا و تأثیر آن بر چگونگی درک و دریافت تماشاگر [دوره 4، شماره 8، 1393، صفحه 31-17]

ر

  • رشیدی، صادق مقایسه ی اثربخشی طراحی محیط ها ی یادگیری تلفیقی به روش تئاتر پداگوژیک برنامه ای و خلاق [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 40-29]
  • رفیعی فر، امین بررسی رنگهای صوتی، مایکرو پلی فونی و هرج و مرج در آثار دهه ی 1960 لیگتی با تمرکز بر کنسرتو برای ویولنسل [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 125-115]

س

  • ستوده، سجاد کارکردهای دراماتیک عمق میدان در سینمای ایران دهه ی 80 [دوره 4، شماره 8، 1393، صفحه 66-51]
  • ستوده، میلاد کارکردهای دراماتیک عمق میدان در سینمای ایران دهه ی 80 [دوره 4، شماره 8، 1393، صفحه 66-51]

ص

  • صادقی، قطب الدین ریخت شناسی کهن الگویی شخصیتهای کمدی معاصر ایرانی بر اساس نظریات نورتروپ فرای [دوره 4، شماره 8، 1393، صفحه 50-33]
  • صادقی پور، محمدصادق بررسی امکان وقوع «رویداد حقیقت » در سینما در طریق تفکر هایدگر [دوره 4، شماره 8، 1393، صفحه 82-67]
  • صدرایی طباطبایی، پدرام ساختار سکانس پایانی در سینمای مدرن [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 73-57]
  • صمدپور، رضا دلقک واژگون به مثابه ی گونه ی تغییر یافته ی دلقک ایرانی (بررسی موردی شخصیت داود در نمایشنامه لبخند باشکوه آقای گیل) [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 13-5]

ع

  • عادل، شهاب الدین ساختار سکانس پایانی در سینمای مدرن [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 73-57]
  • عاقلی، احسان بررسی تطبیقی اقتباس از نمایشنامه ی مد هآ (مطالعه ی موردی: فیلم های پی یر پائولو پازولینی و لارس فون تریه) [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 56-41]

ف

  • فقیه نصیری، بصیر مطالعه ی برخی از رویکردهای بلابارتوک در آهنگسازی، بر اساس ملودیهای محلی مجار [دوره 4، شماره 8، 1393، صفحه 120-99]
  • فولادوند، زهرا خوانش پسا ساختارگرایانه نمایش آکروپلیس [دوره 4، شماره 8، 1393، صفحه 141-5]

ق

  • قهرمانی، محمد باقر دلقک واژگون به مثابه ی گونه ی تغییر یافته ی دلقک ایرانی (بررسی موردی شخصیت داود در نمایشنامه لبخند باشکوه آقای گیل) [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 13-5]

م

  • محمودی بختیاری، بهروز دلقک واژگون به مثابه ی گونه ی تغییر یافته ی دلقک ایرانی (بررسی موردی شخصیت داود در نمایشنامه لبخند باشکوه آقای گیل) [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 13-5]
  • مختاباد، سید مصطفی بررسی امکان وقوع «رویداد حقیقت » در سینما در طریق تفکر هایدگر [دوره 4، شماره 8، 1393، صفحه 82-67]
  • مختاباد امرائی، سید مصطفی مقایسه ی اثربخشی طراحی محیط ها ی یادگیری تلفیقی به روش تئاتر پداگوژیک برنامه ای و خلاق [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 40-29]
  • مدقق، حمیدرضا کنش متقابل مرد و زن در ژانر کمدی رمانتیک سینمای ایران ) 1390 - 1369 [دوره 4، شماره 8، 1393، صفحه 97-83]
  • مرادی مخلص، حسین مقایسه ی اثربخشی طراحی محیط ها ی یادگیری تلفیقی به روش تئاتر پداگوژیک برنامه ای و خلاق [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 40-29]
  • مسعودی، شیوا دلقک واژگون به مثابه ی گونه ی تغییر یافته ی دلقک ایرانی (بررسی موردی شخصیت داود در نمایشنامه لبخند باشکوه آقای گیل) [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 13-5]
  • مهدی زاده، رضا اندیشه ی استعاری در طراحی صحنه [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 27-15]
  • مهدی زاده، سید محمد کنش متقابل مرد و زن در ژانر کمدی رمانتیک سینمای ایران ) 1390 - 1369 [دوره 4، شماره 8، 1393، صفحه 97-83]
  • موسوی، سعیده سادات انیمیشن پست مدرن مطالعه ای بر انیمیشن های خارج از استودیو [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 89-75]
  • موسوی اقدم، کامبیز انیمیشن پست مدرن مطالعه ای بر انیمیشن های خارج از استودیو [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 89-75]

ن

  • ندایی، امیر حسن بررسی تطبیقی اقتباس از نمایشنامه ی مد هآ (مطالعه ی موردی: فیلم های پی یر پائولو پازولینی و لارس فون تریه) [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 56-41]

ه

  • هنرمند، امین بررسی رنگهای صوتی، مایکرو پلی فونی و هرج و مرج در آثار دهه ی 1960 لیگتی با تمرکز بر کنسرتو برای ویولنسل [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 125-115]

ی